Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost spotřebitelem, v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má v souladu s odstavcem 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud k takové situaci dojde, je kupující oprávněn vrátit pouze nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním stavu, se všemi součástmi a příslušenstvím do 14 dnů od převzetí zboží na adresu (nelze přijmout zboží zaslané na dobírku): Okružní 115/61, 794 01 Krnov, Česká republika.

V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel (kupující) náklady spojené s vrácením zboží. Před vrácením zboží kupující zašle e-mail se sdělením čísla objednávky a čísla faktury, současně ve stejném e-mailu sdělí číslo účtu, na který chce vrátit uhrazenou částku. Spolu se zbožím zašle vyplněný Reklamační protokol, který je dostupný na webových stránkách www.flamel.cz. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem a předem dohodnutým způsobem vrátí zpět odpovídající částku - za předpokladu, že zboží bude dodáno v pořádku a nebude nijak poškozeno. Reklamace je nutné zasílat předně na e-mail info@flamel.cz, kde se s konkrétními pracovníky dohodnete na způsobu odeslání reklamovaného zboží tak, aby bylo zajištěno co nejrychlejší ukončení celého procesu, případně se zde dohodnete na předběžném způsobu řešení reklamace. Reklamace posuzujeme individuálně v souladu s platnou legislativou.

V případě požadavku kupujícího na storno objednávky nebo vrácení zboží se jinak postupuje v souladu s obchodními podmínkami, které naleznete na webových stránkách www.flamel.cz.

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 12 měsíců (pokud není uvedeno jinak) v případě prodeje obchodním partnerům. Záruční doba v případě koncového zákazníka (spotřebitele) je poskytována v souladu s platnou legislativou.

Při převzetí zboží doručovaného dopravcem je kupující povinen zkontrolovat zboží ihned při převzetí viz obchodní podmínky dostupné na webových stránkách www.flamel.cz.

Zjistí-li kupující při převzetí zboží, doručovaného dopravcem vady, případně neúplnost zásilky, musí sepsat s tímto dopravcem zápis o škodě (případně jakékoliv výhrady k zásilce při převzetí zapsat do podkladů řidiče), zásilku před rozbalením zdokumentovat (pořídit fotografie) a vše neprodleně, nejpozději následující kalendářní den od převzetí zboží zaslat e-mailem prodávajícímu.

V případě viditelného poškození zboží dopravou doporučujeme zásilku odmítnout (nutno zapsat do přepravního listu a oznámit prodávajícímu) a vůbec takovouto zásilku nepřebírat.

Vady z důvodu mechanického poškození, které jsou běžnou kontrolou zjistitelné a nejsou výrobního charakteru, nebudou při pozdější reklamaci prodávajícímu uznány. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky způsobené přepravcem nepřípustná.

Tyto podmínky pro reklamaci nabývají platnosti a účinnosti dne 21.10.2024

Zobrazit / stáhnout reklamační protokol